[Mplayer-felhasznalok] mencoder kerdes v2

Kenny McCormick kenny at np.hu
Sun Oct 27 14:26:00 CET 2002

Sziasztok

Az elozo levelem ota felmerult bennem a kerdes, hogy
tudok csinalni olyat csinalni mencoder-el, hogy ket
forras avi-bol tudjak encode-olni.
Az egyik lehetoseg ami felmerult bennem, hogy eloszor
a ket avibol csinalok egyet majd azt encode-olom.
Ezzel az volt a gond, hogy ket modszert lattam erre
az archivumban, az egyik, hogy cat-oljam ossze es
-idx, a masik egy transcode nevezetu progi volt,
ezek egyik sem vezetett biztos eredmenyre.
Ezert remenykedtem olyasmiben, hogy hatha az mencoder
tud tobb forrasfilebol dolgozni, mert az jo volna:

mencoder * -ovc frameno -oac mp3lame -o frameno.avi
[...]
No audio encoder (-oac) selected! Select one or use -nosound. Use -oac help!
Exiting...

Szoval a parameterek feldolgozasanal ugy tunik valami
nem jo es egyebkent is doksiban sem olvastam, hogy ilyesmit
tudna, pedig nekem tetszene.
Persze olvastam azt is az archivumban a fejlesztok csak azt
fejlesztik amire nekik szukseguk van, a sok csoresz felhasznalo
meg oruljon es RTFMeljen, ugyhogy sokat nem varok. :)
Koszi

Kenny