[Mplayer-felhasznalok] mplayer -slave

Arpi arpi at thot.banki.hu
Sun Oct 27 03:40:50 CET 2002

Hi,

igy van

> Reszet a manbol:
> -----------
>  -slave
> 	This option switches on slave mode.  This is intended for use of
                                             ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> 	MPlayer  as a  backend  to  other  programs.   Instead  of intercepting
        ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
itt a valasz, a kerdesedre.
a slavemode nem userekek van, hanem frontend iroknak, es ez a mod arra
hogykulso programbol vezereld a playert. marpedig aki ilyet ir, az altalaban
tisztaba van vele, hogy megis hogy lehet irni az stdinre, ha mar egyszer o
inditja el az mplayert, feltehetpen popen()-el.
de ez mar megint qrvara nem mplayer tema.

az meg h billentykre reagal, nyilvan azert van, mert
1. a video ablak az aktiv amikor gepelsz - az nem stdin hanem XEvent,
   tehat nincs atiranyitva es/vagy blokkolva
2. felteszem az stdin-t sem iranyitottad at sehova, igy az is itt van

> Szerintem ez eppen elege kapcsolodik az MPlayer-hez ahhoz, hogy feltegyem
> itt a kerdest. Vagy nem?
vagy nem

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu