[Mplayer-felhasznalok] mplayer -slave

Sárosi László slaci_nospam_pls at primposta.com
Sun Oct 27 02:58:40 CET 2002

Idézet Pásztor Szilárd 2002. október 27. 01:45 keltezésű leveléből:
> Sárosi László:
>
> LEGEND:
> stdin = standard input
> stdout = standard output
>
> Programból elég bajos lenne stdin-re írni, ha nincs átirányítva. Gy.k.:
> az stdin alapértelmezés szerint az, amit beharkályolsz az írógépeden.

A valaszodat koszonom.

> Ez egyébként nem linux-kezdo lista, szóval ne lepődj meg, ha ilyen
> kérdésekre itt nem kapsz választ...

Reszet a manbol:
-----------
 -slave
	This option switches on slave mode.  This is intended for use of
	MPlayer  as a  backend  to  other  programs.   Instead  of intercepting
	keyboard events, MPlayer will read simplistic command lines  from  its
	stdin. The section SLAVE MODE PROTOCOL explains the syntax.

Szerintem ez eppen elege kapcsolodik az MPlayer-hez ahhoz, hogy feltegyem
itt a kerdest. Vagy nem?

--
Sárosi László