[Mplayer-felhasznalok] mplayer -slave

Sárosi László slaci_nospam_pls at primposta.com
Sun Oct 27 01:27:48 CEST 2002

Idézet Fisher 2002. október 27. 01:04 keltezésű leveléből:
> Szerintem azt fogja irni, hogy RTFM. En nem tudom, mert kb 3-4 honapja
> nincs mplayerem, nincs idom filmeket nezni :((

Kosz, mar megvolt. A man szerint nem szabad, hogy reagaljon a bill. jovo
bindekre. ennek ellenere reagal. Valamint az stdin -(re/rol) iras
olvasasrol egy szo sincs a doksiban. Gondolom aki unixal a seggeben
szuletet annak trivialis de mivel Arpin kivul senki nem valszolt ugy is
vehetem, hogy azert mert senki nem tudja a valaszt :-)

--
Sárosi László