[Mplayer-felhasznalok] mb=1300

khiraly at cia.hu khiraly at cia.hu
Sat Oct 26 22:44:37 CEST 2002

Arpi <arpi at thot.banki.hu> irta:

# Hi,
#
# > #
# > Ezen talan ne vitatkozzunk.;) Es tui biztos vagyok benne hoyg nalad
# > biztos tobbeszor:D
#
# biztos...
# en inkabb RTFS-elek, de biztos tobbszor mint te :)
#
# > # mennyire legyen pontos, default asszem +-1MB
# >
# > Na jo akkor megint jon 1-2 het probalkozas. Ha te mondod. 1Gb-osnal
# > nagyobbat nem sikerult letrehoznom. Akkor abban maradtunk, hogy nem
# eleg
# > nagy az entropiaja.g
#
# hat akkor igen. de az nem az encoder hibaja, hanem az inpute.
# de te itt DVD-t emlegetsz, annak meg eleg nagy szokott lenni...
#
# amugy azota ujra lett irva lavc a 2-pass ratecontrolja
#
# > # > Azt tudtad, hogy az ember 2CD-s filmet is szeretne gyartani, ha
# mar
# > # > kikolcsonozte, akkkor jo minosegben akarja tovabbadni;)
# > # hogy mik vannak...
# > # az ember(?) kikolcsonzi, es lemasolja(!). pedig azt nem szabad am!
# meg
# > # ilyet...
# > # bezzeg az en idomben... :)
# > Amikor meg a fa alatt debuggoltuk a programot, es lyukkartyan vittuk
# > be... Akkor egy kicsit tovabbtartott, de ha ugyi voltal megvolt
# > 15bit/perc(ha yol lyukkasztottad) Plusz 1 nap utan kisult hogy van
# egy
# > szintatktikai hiba a programban, es nem fordul...
# jah. milyen jo is volt mpeg4-be lyukasztani :)
#
# > # vegen ki a 700, 800 stb cd-hkez valo szamokat es nem az elejen)
# > Ez eddig rendben is, de ha az ember 2CD-t akar...
#
# azt is kiirja.
#
# > (tudom ne akarjon;)
# akar6
#
# > # olvastal te mar windozos dvd rip-elesrol szolo doksikat?
# > # hat az 20x macerasabb mint mencoderrel _most_.
# > # kell vagy 10 program, 20gb hely es millio kattintgatas hozza.
# > # szal nekem ne nyavalyogj.
# > Sajnos(?) win-t erre se hasznalok. Egy dologra muszaj CadKey
# tervezesre,
# > ami _csak_ win alatt fut, es egyetemen feleves targy. Mas nincs is a
# > winemen, csak cadkey(na jo van notepad, meg wmplayer is;)
#
# nekem winem sincs.
# csak neha elolvasok ilyen wines tutorialokat, jokat lehet rohogni
# mennyit
# szenevdnek pl. ac3->mp3 konvertalassal, vagy 5 lepesben 8 programmal
# :)
#
# > # nem lehet megirni. ha nem hiszed, ird meg.
# > Remenykedni mindig lehet.
# de attol meg nem lesz megirva
#
# > # > Ha nekem is lenne accountom egy 1 tb-os w4r3z szerverhez, akkor
# en
# > # se
# > # > pattognek, hanem toltenek.;)
# > # hmm. honnet tudsz te az 1tb-os accomrol? amugy meg csak 930gb :(
# > # es a fele meg ures :(
# > Ezt nem rad ertettem(nem tudtam rolatok), hanem altalanossagban
# irtam.
# > De csak kibujt a szog a zsakbol...;)))
# :)
#
# > # > Gondolom akkor meglenne ez is.
# > # lehet :)
# > # bar en 1cd-s rippeket gyartok magamnak, jol belove 1cd-n is lehet
# jo
# > # minoseget csinalni. es nem kell egesz ejszaka hagyni a gepet
# (regen
# > # hagytam,
# > # de mar rajottem hogy eleg rossz a hatasfoka futeshez, es meg zug
# is),
# > # megvan
# > # 1-2 ora alatt.
# > Hat ha egesz nap mplayert kodolsz, akkor mellette elfer.
# nem, neha dolgozom is.
# es telleg megvan 1-2 ora alatt, lavc meg full minosegbe is 80fps korul
# enkodol. igy egy 1.5 oras 24fps film 2 passban is megvan 1 ora alatt.
# na jah, mondjuk nem a 486-on kodolok :)
#
# > # > Nem csalodtam, kb ezt vartam.
# > # orulok, a tobbi fejleszto neveben is. mas szoval: k(h)iraly!
# > Orulok hogy orulsz.
# >
# > Magyaran levontam a kovetkeztetest -> finoman szolva fogjam be...;)
# nem, ird meg. az hasznosabb. legalabb te tanulsz belole -> rajossz
# hogy
# nem lehet megirni -> megint a hulye developernek volt igaza -> lehet
# megse kene oket szidnom? :)
#
# > Ok. Tema lezarva.
# reszemrol is
#

Hi!

Uccso.
Ha mar a 2CD-st is kiirja akkor mea culpa! (utoljara nehany honapja
neztem...)

Korrekt valasz volt az osszes leveled.

Felre ne erts! Developereket nem szidom, a legnagyobb tiszteletem a
tied/tietek!!!

Ha a lavc ujra lett irva, akkor minden jo; meg happy! Szal jelen esetben
_is_ a juzer volt a hulye(tehat en).

Wint meg szerintem orulj hogy nem _kell_ hasznalnod! A programok eleg
gyatran vannak ra megirva(mint az oprenccer), es a legrosszabbkor szal
el(persze az oprenccert is magavalrantja 50%-ban)...;((

Gondolom ti is rohogtetek az xbox-player forrasan(ami vegulis elerheto,
Gabucinonak koszonhetoen...;)
Szerintem ez altalanossagban is igaz a wines trendre... Szal a programok
yol vannak optimalizalva!...;)

Mind1 eleg nagy feneket keritettem egy olyan problemanak ami _MAR_ nem
is letezik.
Szal mindent koszonok!;)

Khiraly