[Mplayer-felhasznalok] mb=1300

Arpi arpi at thot.banki.hu
Sat Oct 26 22:40:17 CEST 2002

Hi,

> Megtenned, hogy a "jol belovest" bemutatod? Nagyon kivancsi
> vagyok, hogy hogyan csinaljak azok, akik igazan ertenek hozza...

en sem ertek hozza, azert kell jol beloni :)
aki ert hozza, annak elsore megy.
es epp keszul errol doksi, talan pre10-be mar benne is lesz.

> Nem, en nem rippelek, csak tenyleg kivancsi vagyok.
senki sem rippel. mindenki csak kivancsi, es mikozbe kielegiti kivancsisagat
keletkeznek avi kiterjesztesu temp fileok amit oromeben megoszt masokkal :)

legutobb pl:

cat cd1.mpg cd2.mpg | mencoder -oac copy -ovc lavc \
-lavcopts vcodec=mpeg4:vhq:vpass=2:vbitrate=624:vrc_strategy=1:vqmin=1 \
-vop expand=352:240:0:0,crop=352:236:0:0,pp -npp tn:c:64:128:256 -

de ez arra az esetre ahhoz a vcd-hez volt jo. mindig az inputtol fugg, hogy
milyen parameterekkel lesz jo. ezert kell beloni, vagy akinek van nagy
gyakorlata az elsore tudja az optimalis parametereket.

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu