[Mplayer-felhasznalok] bug a vobban

Pásztor Szilárd silicon at inf.bme.hu
Wed Oct 23 12:14:55 CEST 2002

Hi

  Van egy dvd (U-571), ahol valahol az 1300. frame kornyeken valami gebasz
van a videoban. Ha rafut az mplayer, onnantol kezdve a kep szet van csuszva.
Csinaltam shotot.
Elotte: http://balta.ikk.sztaki.hu/1.jpg
Utana: http://balta.ikk.sztaki.hu/2.jpg

Ha -ss atugrom, akkor csak kb. minden 2. vagy minden 3. frame kepe van
szetcsuszva es igy villog. Ha -sb ugrom at, akkor teljesen jo.
Viszont a tomoriteshez ez nem szerencses, mert ki kellene vagnom a hibas
GOP-ot a vob-bol.

A windvd-vel probaltam meg lejatszani, az rendesen tolja. Szemlatomast
leszarja a hibas reszt. Probaltam mplayer -v -v is, de csak P meg B framekat
lattam, semmi hibat. Mi lehet az, amitol olyan allapotba kerul, hogy az
utana kovetkezo framek is rosszak lesznek?

Vagy toltsek fol a vob-bol es kuldjek bugreportot?

s.