[Mplayer-felhasznalok] dumpstream

Gemes Tibor tib at biocon.bio.u-szeged.hu
Mon Oct 21 09:06:17 CEST 2002

Dvd-t kódolnék, és most 2 cd-set akartam belőle kódolni, így a közepén levő
fejezetnél választottam szét. Mivel a kódolás eldöcög a háttérben, tart amíg
tart, de kell az olvasó, ezért gondoltam -dumpstream. (eddig copy codeccel
csináltam, de ez most nem jó, mivel más a fps) Csakhogy a dumpstream az első
résznél nem veszi figyelembe azt hogy megadtam a chaptert, tovább olvas,
ráadásul a második rész meg olyanra sikerült, hogy a hang széjjelakad tőle
csúnyán. Szóval ez így nem jó :(   Végül is kézzel vágtam szét a cuccot, és
így jó is lett, csak gondoltam szólok.

Tib