[Mplayer-felhasznalok] ATI RADEON 8500

Tazman Ordog tasmanian at freemail.hu
Fri Oct 18 16:04:51 CEST 2002

Szia Echo!

Igazad van, bocsi', kapkodva irtam a levelet, s nem voltam felreerthetetlen.
Szoval leirom, miket probaltam elkovetni, hatha igy jobban a segitsegemre
tudsz lenni:

 /usr/local/lib/mplayer/vidix -et gyorsan kivettem ;-) az ld configbol.
Ezek utan az ldconfigot ujrainditottam.  (nalam a configfajl a
/etc/ld.so.conf, de gondolom, nem ez a lenyeg).

1, Az X meg hatterben sem futott:

mplayer -vo vesa:vidix -double teszt.avi

vosub_vidix: Can't find working VIDIX driver.

2, X alol pedig

mplayer -vo vesa:xvidix -double teszt.avi

vosub_vidix: Can't find working VIDIX driver.

Az ld.so.conf tartalma:
/usr/X11R6/lib
/usr/lib/qt2/lib
/usr/lib/qt3/lib