[Mplayer-felhasznalok] divx -> mplayer

Sinkovicz Zoltan cz at netbank.hu
Fri Oct 18 14:12:43 CEST 2002

> Figyelj, ezzel itt nem jutsz semmire. Leirtuk, ravezettunk. Mit
> szeretnel meg?

Koszonom szepen a segitsegedet aminek koszonhetoen jo utra tertem:))

> Hadd vilagositsam meg: ez egy opensource projekt, a lista tagjai
> lelkesedesbol segitenek. Cserebe elvarjak azt, hogy ha valaki meg
> teljesen suket a temaban, akkor legalabb tisztelje azokat, akik
> jartasabbak nala es a harmadik levele ne flame legyen.

Tisztaban vagyok azzal, hogy lelkesedesbol segitenek egymasnak az emberek
csak azert mert valaki suket a temaban meg nem kell tok hulyenek vagy
analfabetanak neznie, a tisztelet nem csak a suketektol kell elvarni,
hanem visszafele is. Azert mert valaki jaratlan azert meg nem kell
lenezni, mint ahogy rajtad kivul egyesek tettek.

Cz