[Mplayer-felhasznalok] divx -> mplayer

Arpi arpi at thot.banki.hu
Fri Oct 18 14:25:41 CEST 2002

Hi,

> Azert nem kellene ennyire nagykepunek lenni...

es ezt pont te mondod?

> ---flame/
>  Ugyanis azzal kezdtem az egeszet, hogy elolvastam a helpjet s utana meg
> szetneztem a levlista arhivumaban is. De mivel videoteren tok analfabeta
> vagyok ezert probaltam ide irni.

leirta nem 1 ember mit es hol nezz meg. ehhez nem kell videoteren expert
lenni, viszont altalanos iskola 1. osztaly azert feltetelezett volt.

>  De amint latom itt eleve ugy allnak hozza egyesek, hogy mindenki mindent
> ert, vagy pedig sik hulye. De szerintem te se voltal mindjart mindentudo
> mint ahogy szerintem jo pap holtig tanul. Te foleg illem teren
> tanulhatnal:)
te meg olvasas teren...
hogy a logikarol (az ovoda meg, ugye?) ne is beszeljunk...

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu