[Mplayer-felhasznalok] szeret-nemszeret tv tuner kartyak & az mplayer

Veres Imre imre.veres at online.hu
Fri Oct 18 09:45:13 CEST 2002

On Thu, 2002-10-17 at 23:30, balihb at cracker.hu wrote:
> Hello!
>
> Tehat:
> Nemsokara veszek tvtuner kartyat. Es erdekelnenek a tapasztalatok, hogy
> melyiket erdemes (a manapsag a boltokban levok kozul). Melyiket csipi az
> mplayer (meg ugye a linux, es ha esetleg megy a tobbi unix&hasonlo
> rendszereken az sem baj)?

Esetleg probald meg a www.linuxvideo.org -on megnezni a tamogatottsagot.
Ne ugy kepzeld el a fejlesztest ugyanis, hogy Arpieknak van minden
kartyabol, es tudnak barmivel kiserletezni, igy aztan meg tudjak
mondani, hogy melyik kartya a jobb. Van nehany videokartya/tvkartya,
amirol tudnak, de csak nehanyrol. Raadasul miert vallalnanak
felelosseget a Te tunerkartyadert? Es ha majd nem mukodik, akkor Arpiek
a hibasak? :-)

btw. a Flyvideo kartyak allitolag jok, de hallottam mar, hogy VIA
chipsetes alaplappal nem mennek.

SiX