[Mplayer-felhasznalok] divx -> mplayer

Yotzo yotzo at elektropont.hu
Thu Oct 17 18:15:56 CEST 2002

On Thu, Oct 17, 2002 at 05:24:56PM +0200, Sinkovicz Zoltan wrote:

> Nem tudom ez meg csak az elso kiserlet volt, most megprobalom 3-al hatha
> igy jo lesz, de sajnos az eredmeny az csak 6 ora mulva lesz meg..:-)

Ja, hogy te csak tippre irtad be a kettest?

Nezd meg az mplayer kimenetet, hogy hany fps-sel nyomja, nezd meg a
mencvcd helpjeben melyik szam minek felel meg, es azt add meg neki. Ez
csak igy fog menni :-)

--
"Ha egy unalmas ember kimegy a szobából, olyan mintha valaki bejött volna."
              [Daradics Dániel alias yotzo(@freemail.hu)]