[Mplayer-felhasznalok] Tok hulye vagyok

Veres Imre imre.veres at online.hu
Thu Oct 3 10:04:58 CEST 2002

On Thu, 2002-10-03 at 09:09, Simon Péter wrote:
> 1, Mé' van az, hogy rootként látja az mplayer a /mnt/cdrom-t dvdként, egyéb
> luserként meg nem? Mi tévő legyek? (Hogy luseri mivoltomban is lássak dvd-t
> eme mountoláson is?)

Vegyél egy linux-kezdõ könyvet! Komolyan gondolom, nem gúnyolódok. Ez
_nem_ Mplayer probléma, ez a Te saját problémád. Egyébként a sima
felhasználónak nincs joga, adjál neki.

> 2, Kár, hogy a legújabb legújabb dokból kimaradt a 2.4.5-ös pont (a legtöbbet
> az segített.)

Ezt már kívülrõl kéne fújni... :-) Egyébként, pontos meghatározásod
alapján azt gondolom, hogy az encoding.html-rõl beszélünk...

> (Bocsi' a stílusért - jó ez a verpeléti muskotály kora reggel. :-)) )

Szerintem senki sem bánja - de sokra nem fogsz jutni vele... :-)

SiX