[Mplayer-felhasznalok] Mindentudas, igerem utoljara

Dusik Andras dusik at math.u-szeged.hu
Tue Nov 26 15:31:23 CET 2002

On Tue, 26 Nov 2002, Miklos Magyari wrote:

> Viszont ha mar ilyen profi levlistazo es netikettes vagy, legalabb ne egy
> olyan levelben flame-elj engem, amibe egy harmadik - segitokesz - ember
> nevet es levelet idezed be.

Felre ertetted! Azt tenyleg nekem irta, mert mikozben Neked valaszoltam,
feltettem en is egy kerdest, amihez tenyleg nem irtam tul sok hasznalhato
infot, ugyanis egy regebbi problamarol volt szo, amihez most nem
rendelkeztem azokkal az adatokkal, amiket SiX hianyolt. :)

Ne vesszetek ossze, foleg ne miattam! :)))
De azert koszi!

-=DUSIK  Andras=- mailto:dusik at math.u-szeged.hu
* ICQ: 17973222 * http://www.math.u-szeged.hu/~dusik/