[Mplayer-felhasznalok] Mindentudas

Dusik Andras dusik at math.u-szeged.hu
Tue Nov 26 15:05:01 CET 2002

On 26 Nov 2002, Veres Imre wrote:

> Nem rossz. En is kiprobaltam, es nekem 6-tol felfele el sem indul a
> letoltes, szoval a cache is teljesen ures marad, meg a tcpdump is
> csendben marad. Lehet, hogy szerveroldalon van valami baj, amiert nem
> dol lefele az anyag? Probaltam az 5-oset, 10-eset meg a 6-osat.

Magyari Miklos szerint (aki eredetileg felvetette ezt a problemat) windows
alatt megy a lejatszas. Szoval, ha a szerver szar, akkor a windowsokat
miert szolgalja ki? Honnan a fenebol tudja, hogy win. media playerrel vagy
mplayerrel akarjak lejatszani?

Na mindegy, en is irok nekik egy levelet, ha elegen zaklatjuk oket ezzel a
problemaval, talan kijavitjak.

-=DUSIK  Andras=- mailto:dusik at math.u-szeged.hu
* ICQ: 17973222 * http://www.math.u-szeged.hu/~dusik/