[Mplayer-felhasznalok] Mindentudas

Celtic susia at freemail.hu
Tue Nov 26 16:21:31 CET 2002

HalihO!

Nov 26-n irta Veres Imre:

#2002-11-25, h keltezĂŠssel Celtic ezt Ă­rta:
#> Je, ugyanezt kerdeztem en is...
#> Azota sem tudom a megoldast :(
#>
#> Nov 25-n irta Miklos Magyari:
#> #nem tudja valaki, hogy a banatba tudnam lejatszani a Mindentudas Egyeteme
#> #stream-jeit?
#
#Bocsi Fiuk, de annyira jok vagytok:
#
#1. Beideztetek a teljes levelet
#2. Plusz mindenfele PGP headereket
#3. Plusz ezek mellett a Netiquette eleresi lehetoseget... rotfl...

Ez mind en voltam.A Netikett a signomban van, vki azt mondta,
hogy azert nem tartja be, mert nem tudja elolvasni.
Ezen ne muljon...Amugyis csak ajanlas, nem torveny.
A GPG meg azert van, mert visszaeltek mar parszor
a nevemben, es azt gyulolom.(Nem itt volt, persze,
majd kulon Role-t hozok letre az mplayernek,
szigno es GPG nelkul.)

#Viszont a Mindentudas Egyetemrol egy fikarcnyi linket sem irtatok.

www,mindentudas.hu
Azert nem irtam, mert amikor kb.3 hete kerdeztem, irtam a linket is.
Meg a pontos porblemat, hogy a wmv file egy szovegfile, ami
szinten egy wmv-re mutat...

#Hizelgo, hogy azt gondoljatok, hogy itt mindenki tisztaban van az osszes
#website helyzetevel es url-jevel, de sajnos ez nem igy van. Peldaul az
#is sokat segitene, ha eloszor irnatok a Mindentudas info emiljere, es
#megkerdeznetek, hogy ezek mifele stream-ek. Ha mar ezt tudnatok, akkor
#konnyebben lehetne valaszolni a kerdesre.

Ugyanaz, mint a BB, vagy a Valo Vilag, vagy hogy a banatba
hijjak.Windows Media kaki.

Egyebkent irtam a dragaknak.Kozoltek, hogy hogyan allitsam be
a win98-amon a bongeszot es a media player.Ezt igen szeretem,
amikor total hulyenek neznek, es le akarnak razni.
(persze, kozoltem veluk a levelben az oprendszert, bongeszot,
lejatszot.Biztos vmi tipuslevel volt a T.ugyfelszolgalattol.)

#SiX

- --
Hali: Susi vasuti munkas:) ICQ: 22996527
Netikett: www.mek.iif.hu/porta/szint/muszaki/szamtech/wan/kultura/rfc1855h.hun