[Mplayer-felhasznalok] Mindentudas ismet

Miklos Magyari miklos.magyari at eth.ericsson.se
Tue Nov 26 10:55:44 CET 2002

sziasztok,

előre is elnézést, hogy nem reply-t nyomtam, de nem vagyok feliratkozva a
listára.

szóval kedves Six,

> Bocsi Fiuk, de annyira jok vagytok:
>
> 1. Beideztetek a teljes levelet
> 2. Plusz mindenfele PGP headereket
> 3. Plusz ezek mellett a Netiquette eleresi lehetoseget... rotfl...

nem értem a többes számot. Ezek közül melyik voltam én?

> Viszont a Mindentudas Egyetemrol egy fikarcnyi linket sem irtatok.
Ez igaz, viszont az feltételezhető, hogy úgyis annak sikerült eddig
megoldania a problémát, aki már próbálta.
A link egyébként www.mindentudas.hu.

> Hizelgo, hogy azt gondoljatok, hogy itt mindenki tisztaban van az osszes
> website helyzetevel es url-jevel, de sajnos ez nem igy van. Peldaul az
> is sokat segitene, ha eloszor irnatok a Mindentudas info emiljere, es
> megkerdeznetek, hogy ezek mifele stream-ek. Ha mar ezt tudnatok, akkor
> konnyebben lehetne valaszolni a kerdesre.
Ha tudsz az info nevű mailbox-ról, akkor mégiscsak megvolt neked az az
URL...Egyébként több mint egy hete írtam nekik és annyit se mondtak, hogy
bakk.

Egyébként köszönöm a kritikát. Annak idején azért lettem Linux
felhasználóból FreeBSD felhasználó, mert akárhányszor kérdeztem a listán,
mindig kritikát kaptam, érdemi választ nem, sajnos...

mami