[Mplayer-felhasznalok] Re: [Mplayer-felhasznalok] vop scale és aspect

Gemes Tibor tib at biocon.bio.u-szeged.hu
Fri Nov 22 09:18:10 CET 2002

2002. november 21. 15:55 dátummal Kosa Attila ezt írtad:

> Mar nem emlekszem, hogy en hogy csinaltam, de ugy remlik, hogy
> nem kellett. Ha belenezel az archivumba, akkor talan szeptemberben
> irkaltam ezzel kapcsolatban a listara.

Valóban, ott kaptad Árpitól a választ, hogy a -vop epand=768:576,scale=768:-2
jó lesz.

Ha még mondjuk a tv-out overscanjét is bele akarom számolni, akkor majd
próbálgatni kell, hogy a scale ne 768-ig, hanem egy kicsit kisebbre menjen.

Klasz. Thx.

Tib