[Mplayer-felhasznalok] dvd lejatszashoz minimum hw

Arpi arpi at thot.banki.hu
Tue Nov 19 23:15:22 CET 2002

Hi,

> dma be van kapcsolva, a hangkartya egy ess maestro 2e, cserelni nehez

baze olvasni se tucc?
nem a kartyat hanem a drivert kell cserelni ha szar
amugy az ess maestro-t nagyon szidtak az avifileoksok a szar sync-je miatt.
en megprobalkoznek alsa-val

> (laptop), -cache-t probaltam 2-10MB-ig, nem segitett, -autosync 0-40-ig
> nem segitett. :( Segithet az alsa driver ebben az esetben? (jelenleg
> kernel driverel megy)
jah
de 0.9-est minimum

> Compaq laptop, BX-es lappal, toshiba pc100-as sdram. Hogy lehetne ezt
> chekkolni?
nalam is bx lap, pc133 hundai (vagy hogy irjak) ram, 83mhz fsb

en hangra tippelek. vagy pci-s a vga benne es nem birja el a busz.
hang nelkul megy jol?

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu