[Mplayer-felhasznalok] dvd lejatszashoz minimum hw

Arpi arpi at thot.banki.hu
Tue Nov 19 22:45:39 CET 2002

Hi,

> -ni
> :o))

hat ez most nem jott be :) RTFM...
a -ni csak avi fileoknal van...

inkabb dma bekapcs, hangkalyha driver buzeralas/csere/-autosync vagy -cache
vezethet eredmenyre

de lehet szimplan olyan gagyi a hw (ram,alaplap) hogy hiaba a "jo" cpu az
meg keves a boldogsaghoz.
hozzateszem hogy az en teszt p2-250-em elegge jol osszerakott vasban van,
valogatott ram, emelt fsb, mga_vid stb :)

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu