[Mplayer-felhasznalok] dvd lejatszashoz minimum hw

Skip argay21 at westel900.net
Tue Nov 19 21:01:42 CET 2002

On Tue, Nov 19, 2002 at 08:27:35PM +0100, Skip wrote:

> Megnezem.

Megneztem, sajna tok ugyanaz az effekt. Kb. a 2. percben jon a gyenge
hw-s szoveg. Amugy mar az abban levo osszes otletet kiprobaltam. Szoval
valoszinuleg az ati rage mobility p/m lehet gyenge. :( Igy jobb otletig
marad a -framedrop.

a -vo meghatok kozul amugy kb. mi az erosorrend?
--
Udv: Skip

NAUI Instructor #36774  ---  Dive Safety Through Education
    Búvártanfolyamok kezdőtől a merülésvezetői szintig