[Mplayer-felhasznalok] mp3 -> windos kodec

Toth Bela tothb1 at freemail.hu
Tue Nov 19 20:05:04 CET 2002

Sziasztok!
Már jó rég kódoltam egy filmet mencoderrel (a logika kedvéért nem olvastam el
a doksit) és még nem néztem a filmet windows alatt, és most mondták, hogy a
windows alatti lejátszók nem szeretnek néhány mp3 kódolási típust ezért csak
kép van hang nincs.
Detected audio codec: [mp3] afm:mp3lib (mp3lib MPEG layer-2, layer-3)
Opening audio decoder: [mp3lib] MPEG layer-2, layer-3
A kérdésem az lenne, hogy van e windows alá valami kódec, amivel megjönnek a
hangok, vagy kódoljam újra a filmet.

Kösz!
Bela