[Mplayer-felhasznalok] Big Brain Bug

Gabucino gabucino at mplayerhq.hu
Mon Nov 18 14:51:46 CET 2002

Seregi Istvan wrote:
> Idézet Gabucino 2002. november 16. 07:33 keltezésű leveléből:
> kerdezel > hulyeseget,
> Ezt meg egy kicsit dolgozd at.
Ennyi? Szenvedek miattad 3Kb levelet te meg beidezel belole 2 sort
(azt is hibasan), es arra se valaszolsz? Ez nem engem minosit.

Es en meg azt gondoltam hogy belenezel a dokumentacioba..

> Mondom en, itt mindenki lamer, akkor meg mi a loturonak
> publikus?
Hogy legyen jo a lamernek. De - bazmeg - ez a Te hozzaallasod? Ha neked
nem vagyunk szimpatikusak akkor masnak se legyen jo? Ennyit a magasztos
hozzaallasodrol a "communityhez".

Csak hogy tudd, egyszer mar majdnem teljesult az ohajod, amikor egy masik
magadfajta felfuvalkodott holyag jott ilyennel. Akkor most boldog/boldogtalan
xine/avifile user lehetnel. De meg nem keso! :P

> Osszeharacsolod a csodas elmeket aztan developerkedtek inatok szakadtaig.
Ez egy ertelmes magyar mondat.

> Ilyen hozzaalas gyalazatos es szegyenletes.
Bagoly mondja...

> Reszemrol a vita befejezve, nagyatudasu.
Milyen vita? Egyfolytaban a sajat hulyesegedet hajtogattad :)

BTW: kosz, az ilyen mokas leveleket olvasva mindig megnyugszom: megse mi
vagyunk a legnagyobb tahok a Foldon.

--
Gabucino