[Mplayer-felhasznalok] (no subject)

Tihanyi Attila tihanyi at mailbox.hu
Sun Nov 17 19:17:21 CET 2002

Seregi Istvannak
akkor mer nem maganba?

Azt akartam, hogy a tobbiek is lassak a velemenyem...

latszik a doksit sem lattad meg - nem kell a vob-okat felmasolni...

tenyleg nem lattam... :-) abbol a kiindulasbol, hogy nincs helyem.
Tenyleg nem kell a vobokat felmasoni? :-)

latszik hogy nem ismersz :)
Nem hát...nem is azert irtam, csak kivancsi lennek rad szemelyesen
en is: ird meg te, ha annyira kell

meg nem kellett.Pelda volt...de ha nem kell a vobokat felmasolni elovasok
mindent :-)
---
Arpinak igaza van! Senkinek nincs tul sok szabadideje, igy
nem varhato el,

 pelda volt ismetlem...

Na reszemrol ennyi lenne,es szeretnem ezt a temat  tenyleg lezarni, mert nem
errol szol a levlista

A kovetkezo kerdeseim mar a mencoderrel kapcsolatosak lesznek..

.