[Mplayer-felhasznalok] Válasz

Tihanyi Attila tihanyi at mailbox.hu
Sat Nov 16 22:38:00 CET 2002

Seregi Istvannak

Arpinak cimzett leveledben ezt irtad: "Ez vonatkozik arra is, aki stilusaval
majmol teged"..Nem majmoslas volt...csak latszott a levelebol hogy nincs
kepben...(ha ram gondoltal)..kinottem mar belole. Bevallom mplayeres
karrierem nem terjedt meg odaig, hogy tomoritsek vele mert egy 10 GBas
vinyot nehez beosztani XP-re (lehet fikazni,hogy hasznalom, de aki megteszi
az megint bebizonyitja, hogy elkalandozott a gondolata es nem latja a
lenyeget.Esegyebkent is szoksegem van meg ra.)linuxra+meg szoritsak helyet a
vob-oknak...akkor elmondom a velemenyem.En is ugy kezdtem(es meg mindig
kezdem!!), hogy letoltottem a levlista archivumot.Elkezdtem olvasni.neha
mulatsagos volt Arpi valasza neha bosszanto es neha verlazito. O ilyen.(Nem
ismerem szemelyesen, de fizetnek egy sort ha talalkoznank...)[Na ez megint
egy ket embernek nyalasnak minosul...]ha o ugy gondolja akkor tiszteletben
kell tartani a velemenyet.ES MINDENKIET...Nekem is nagyon faintos lenne egy
GUI a mencoderhez, de eszembe sem jut ezt irni mert tudom mi lenne a
reakcio.

Azt is meglehetne csinalni(aki mar egy kicsit ugyesebb) hogy csinal egy guit
(olvastad "ird meg") mindenhez vagy egy olyan oldalt ami az mplayer
funkcioit es hasznalatat mutatja be.Mert nincs meg ilyen peldaul??? Lasd
DivXCenter, dvdtodivx

Meg hosszan lehetne sorolni, de nem teszem mert egyesek ismet "majmolasnak"
vennek

Reszemrol ezzel lezartam a temat(es nem sertodtem meg.... :-))