[Mplayer-felhasznalok] A'rpi

Veres Imre imre.veres at online.hu
Sat Nov 16 12:54:18 CET 2002

On Fri, 2002-11-15 at 19:19, Seregi Istvan wrote:

> Ez nem igy van. Gondolom, a programod irasanak elso
> idoszakaban te is szivesen vetted, ha valaki egyaltalan
> foglalkozott vele. S ORULTEL, ha hasznaltak. Belefaradhadtal
> es a sok dicseret a fejedbe szallhatott. Nem inkabb errol,
> van szo? (Persze jogosan.:-) )

Hehe, szerintem A'rpit mar akkor ismerte fel Magyarorszag, amikor meg
bele sem kezdett az mplayerbe (pl. baspasc vagy mifene, amikkel a
scene-hez jarult hozza stb.), szoval ha valami a fejebe szallt, az nem
az mplayer miatt es nem most. ;-)

A masik, hogy valami rejtelyes okbol mindenki azt hiszi, hogy a gpl-es
programok ugy indulnak, hogy "na, holnap nekikezdek egy uj media
playenek, hogy a linuxos embereknek legyen ilyen". Lehet, hogy Te Terez
Anya vagy, de szerintem aki mar megtapasztalta, milyen fizetesbol elni
Magyarorszagon, azt rohadtul nem erdeklik az ilyen celok... ;-) Elkezdte
maganak, aztan elterjedt. Ennyi.

Egyebkent egyet kerdezek is, hogy ne legyen  rohadtul offtopic a dolog:
Szoval lesz majd valamikor ra lehetoseg, hogy meg lehessen szakitani es
utana ugyanott folytatni egy enkodolast? Szoval valamifele
tranzakciokezeles-szeruseg, illetve megjegyzi, hogy hol tartott. Meg ha
emiatt le is lassul a tomorites 80%-ra, nekem akkor is megerne, mert
nekem most egesz nap megy egy tomorites, kozben dolgoznek es neha, ha
mar tojast sutok a Duronon, idonkent kicsit lelonem az mencodert, hogy
tudjak pl. forditani....

SiX

SiX