[Mplayer-felhasznalok] mms record

Gábor Lénárt lgb at lgb.hu
Sat Nov 16 10:34:16 CET 2002

On Fri, Nov 15, 2002 at 07:19:56PM +0100, Seregi Istvan wrote:
> Te, van nemi koze a akar a GNU-hoz is (bar egy nem mondhatni
> explicite modon), ami olyan erzekenyen erintett egy program
> kapcsan nemregiben, ugyhogy ez nagyon atlatszo. Imho miert
> nem fejlesztesz akkor a Gates-brigadnak?

Gondolom azert, hogy a tudast megossza mas fejlesztokkel: mi is vehetunk at
GPL-es kodot mas project-bol es viszont: igy kicserelodik a tudas masokkal,
es mindket project jobb lehet. Az azoban nagy tevedes hogy az egesz Open
Source vagy a GPL _csak_ a felhasznalokrol szol!!!

> Akkor titkositsd le az oldalad, vagy valladld az RTFM-elo
> "luzerek" kritikait, kerdesozoneit. Vagy talan ez bantana a
> nagyraertekelt onbecsulesed?

Nem, ez a lofasz kerdezok szinvonalat minositi, nem a developereket :)
IMHO.

> Ez nem igy van. Gondolom, a programod irasanak elso
> idoszakaban te is szivesen vetted, ha valaki egyaltalan
> foglalkozott vele. S ORULTEL, ha hasznaltak. Belefaradhadtal

Ez igy van, pl igy kerultem en is a kepbe, de azert en nem kerdeztem (remelem :)
annyi baromsagot, es koddal is hozzajarultam a project-hez.

> es a sok dicseret a fejedbe szallhatott. Nem inkabb errol,
> van szo? (Persze jogosan.:-) )

Arpinak? Ketlem :) Ismerem szemelyesen is, szerintem nem jellemzo ra.

> Milyen erdekes... Vajon miert? Nem vetted meg eszre, hogy a
> regebbi usereid egyre kevesbe kerdeznek? Ezt nevezik
> fejlodesnek, ami gondolom rad nem volt jellemzo sosem...

Ez viszont pl kifejezetten banto szerintem es alaptalan is!
Lehet am hasznalni windoze alatt media player-t is, senki nem tart vissza.

> Ez az a gunyos hangnem, ami nem hianyzik a raknak. (OSC)

Egy fenet. Eazt hivjak IQ-nak: amikor az ember nem kjerdez baromsagokat, hanem
veszi a faradsagot hogy pl a dokumentacioban utananezzen, foleg ha szegeny
fejlesztok napokat toltenek azzal hogy jo doksit irjanak a felhasznalonak.
Lehet, hogy konnyebb irni 1 levelet: "miert nem megy?", de a kedves user is
raszanhatna annyi idot, hogy belenezzen a fucking manual-ba, amikoris altalaban
oda van irva. A masik, meg amikor linux-kezdo levlista szintjet uti meg 1-1 kerdes.
Azt tessek OTT megkerdezni, lassan mar az is jon kerdesben, hogy hogyan kell
bekapcsolni a szamitogepet ... Az ilyen MINEK Linuxozik?? Ezt sose ertettem.

> De van! Erkolcsi. Nem erzed, hogy eletre hivtal egy
> eszmeileg nagy valamit, amiert felelossegel tartozol? Lasd:
> olyasmi, mint a Kisherceg es a roka esete.

Hulyeseg :) Arpi azert irta, mert nem volt normalis mpeg player akkoriban,
TELJESEN maganak. Altalaban egy Open Source project igy indul (meg a Linux is !),
nem pedig valami magasztos cel miatt, hogy "legyen mar mindenkinek". Az mas
kerdes ha azza valtozik idovel ...

- Gábor (larta'H)