[Mplayer-felhasznalok] mms record

Arpi arpi at thot.banki.hu
Fri Nov 15 17:17:51 CET 2002

Hi,

> Tihanyi es a tobbi!
>
> Es hol marad az Open Source Community onzetlensege?

Az meg mi a rak? :)
Imho ez kb olyan mint a microsoft supportja vagy az UPC ugyfelkozpontusaga...
azaz nem van, csak mondjak/hiszik egyesek.

Egyszoval, ha vegignezel az opensource programokon, egytol egyik a keszitoik
sajat igenyeinek kielegitese a cel. Ez utan johet a szponzor igenyei, a
haveroke es valahol 20 sorral lejjebb esetleg az usereke.
De csak azoke az usereke akik legalabb RTFM-elnek :)

Sajnos ez az igazsag, ezen (lehet, de) felesleges vitatkozni.

Nem tudom, miert hiszik egyesek hogy az open source-nak az a lenyege hogy
par ember ingyen megir mindnekinek mindent, csak kerni kell, sot kozben
orommel segit minden lamernak es kezdo felhasznalonak minden temaban.
Erdekes hogy ezt meg csak felhasznaloktol (foleg kezdoktol) hallottam,
fejlesztokol meg sosem. Nem veletlen...

Az open source-nek pont hogy az ellenkezoje a lenyege: itt a forras,
csinald magad. Ird at ha nem tetszik. Es en pont ezt szeretem az egeszben,
aki ismer, tudja hogy a linuxomon a fele program agyon van peccselve sajat
modositasokkal, meg az mc sem a regi, nem beszelve az X-rol, dosemurol vagy
akar az mp3 lejatszokrol. Ez az ami nagyon hianyzik a windozbol, hogy ha nem
tetszik valami, maximum moroghatok vagy szidhatom Bill csaladfajat de azon
kivul mast nemigen tehetek. Itt igen.

Persze aki nem tud mit kezdeni a forrassal, az igyjart. Az varjon
turelmesen, rtfm-elgessen, vagy keressen a neten, hatha valaki irt mar ra
peccset. Felesleges a fejlesztoket baszogani, ha raernek megcsinaljak
anelkul is, kulonben meg ugy sem.

> Avagy: segits magadon.... :-((
igy van.

> Arpi!
> Ha meg nem akarod, olyan dolgokkal feildegesiteni, ami itt
> van, akkor nemes egyszeruseggel szard le. Mint hogy nem
azt teszem

> divat a keszitoknek amugy sem valaszolgatni sehol csak itt.
> Te is csak azert teszed, hogy az ontomjenezesednek minel
> inkabb teret engedj. Pardon: itt nem arrol van szo, hogy
:))))))))

> barki is ketsegbe vonna a szaktudasod. Itt mindenki nagyra tart.
> De magadra rantod a juzereid haragjat.
jon az rantas nelkul is.
az altalad oly sokra tartott 'OS Community'-ben amugy is divat a
fejlesztoket szidni mindenert, a stilusukert,a program hibaiert, az
idojarasert, a doksiert (ha hosszu, azert, ha rovid, azert, ha RTFM-elnek
azert, ha nincs doksi azert...) es mindenert amiert csak lehet es nem lehet.
es csak nagyon kevesen gondolnak bele hogy 'hat bazze, ez a faszi tok
ingyen, hobbybol irja ezt a szart, inkabb orulnom kene hogy en is
hasznalhatom, plane ingyen, minthogy fikazni a bugok miatt'
itt senki sem fizet a support-ert, akkor ne is varjatok el.
majd ha foallasban mplayert developok, akkor meggondolom hogy hogy reagalok
a "kedves" userek hozzaszolasaira, de amig szabadidomben, hobbykent
csinalom, addig semmifele kotelezettsegem nincs user supportot biztositani,
vagy szamomra teljesen felesleges featureket implementalni, vagy epp olyan
hardverekhez irni supportot amit meg messzirol sem lattam.

> Pedig te is beloluk
> merited az erot nap, mint nap a program folytatasahoz.
ez a het ROTFL-je :))))))))))))))))))

> (Mielott kimoderalod, remelem, egyparan el fogjak olvasni.)
ez nem moderalt lista, bar ez gondolom mar feltunt :)
(ha tehetnem, moderalt lenne, de nincs idom se kedvem moderalni)

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu