[Mplayer-felhasznalok] gyors lejatszas

Veres Imre imre.veres at online.hu
Fri Nov 15 09:36:33 CET 2002

On Thu, 2002-11-14 at 20:52, Horváth Roland wrote:
> Sziasztok!
>
> Lejátszáskor furcsa dolgokat produkál a kis avi...
> Olyan, mintha gyorsabban történne minden, a hang
> is "magasabb", gyorsabb.

Milyen hangkartyad van? Nekem ac97 es ess solo OSS hangkartya-driverek
csinaltak ilyet. Milyen a driver? OSS, Alsa? Addig probald meg -ao
sdl-lel.

> Valaki találkozott már ilyennel? Bocs, és kövezzetek
> meg, ha rossz levlistára írom...

Nem rossz levlistara, de lecci ne az en levelemre reply-olj legkozelebb,
mert a thread-es levelezom egymashoz csapja a ket thread-et. Persze
vegulis ez hardverkerdes

SiX