[Mplayer-felhasznalok] mms record

Tihanyi Attila tihanyi at mailbox.hu
Fri Nov 15 03:40:23 CET 2002

na most vagyok ott hogy vegignyalom a man oldalt es csinalok egy
nemnyilvanos mplayer oldalt.Most mit varsz? Arpi elmegy hozzad es megfogja a
kezedet es beirja a parancsot??? tudod mit szenvedtem mire win alatt todtam
csinalni egy 2 cd avit?? egy honapom rament mire az osszes forumot es
levlistat vegignyaltam...