[Mplayer-felhasznalok] Kicsit off

Tihanyi Attila tihanyi at mailbox.hu
Thu Nov 14 21:27:39 CET 2002

" bootoláskor lefut a unicode_start parancs, az alapértelmezett konzolfont
pedig a legjobb Unicode-lefedettséget biztosító latarcyrheb-sun16 lesz.
Miért kell a Unicode a konzolra? Egyszerű: az összes locale (a glibc által
támogatott, egy adott ország vagy térség ábécéjéről, pénzneméről,
szövegrendezési szokásairól stb. vezetett adatbázis) a Unicode UTF-8 átírási
formátumát használja."

A HWSW- volt egy cikk ez abban volt...En mar belenyugodtam.Behegesztettem a
microsoftos betuket(mozillanak nagyon tetszik), es reszemrol ennyi volt.
Azthittem tud valaki egy frappans megoldast, mert en is futottam egy par
kort ezzel.Meg gondolom el kell telni egy par hetnek mig valami linux
gurunak is szemet szur(bar nemhiszem, hogy szeretett Debianukat
lecserelnek...:-))es talal ra megoldast.

(fagyasszuk be a temat mert tenyleg nem ide tartozik,hanem a linuxlistara)

Na szoval Mplayer... :-)