[Mplayer-felhasznalok] Egyszeru kerdes

Arpi arpi at thot.banki.hu
Thu Nov 14 15:55:34 CET 2002

Hi,

> 1. En egy progressziv mpeg-gel rendelkezem, mivel 29.97 fps-es.
a 29.97 meg nem feltetlen jelenti hogy progressiv, de ha mencoder duplikalja
a framekat akkor az (altalaban amugy az, kiveve ha ntsc video kameraval
keszult a felvetel)

> 2. Nem baj, ha 29.97 fps-en marad a dolog. Viszont a man azt irta,
>    hogy muszaj megadni, ha ilyen file-rol van szo.
-ofps nem muszaj, de baj ha annyin marad :)
szla pont forditva mint hitted

> 3. Megadtam, hogy 29.97 fps (mivel ugyanolyat akartam), de tovabbra
>    is dobalta el a frame-eket.
nyilvan

> 4. Ebbol megertettem, hogy ket dolog lehetseges:
>     I. Kell meg valami specko beallitas.
>     II. Nem lehet 29.97 fps-sel avi-t kodolni.
>
> Az elso romai pont miatt irtam a listara. Ezek szerint a masodik pont a
> jo, mivel ha -ofps 23.97-et adok, akkor rendesen csinalja (mindossze kb.
igy van. on nyert!

> 4000 frame-enkent kiirja, hogy "skip frame!").
mert 23.976 a helyes megoldas (24/1.001 vagy 29.97*4/5)

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu