[Mplayer-felhasznalok] fullscreen

khiraly at cia.hu khiraly at cia.hu
Tue Nov 12 10:51:08 CET 2002

Hi!

Nem akarok akadekoskodni, de kb. 2 hettel ezelotti mplayer verzioban(nem
jegyeztem meg a datumjat), a fullscreen ugy ment ahogy elkepzeltem.

Tehat a panel eltunt, az mplayer az eloterbe, semmi zavaras.
Es ALT-TAB hatasara a munkaasztalon levo masik ablak kerult az eloterbe
es az mplayer mogotte futott tovabb. SZVSZ ez igy volt a normalis.

Most az mplayer _MINDIG_ legfelul marad.(mai CVS)
Ez egy _uj_ feature, vagy esetleges figyelmetlenseg?

gnome+sawfish(1.0.1) ablakkezelo, nautilus(1.0.6) az ikonokhoz.

Khiraly