[Mplayer-felhasznalok] 1 lamer kerdes

Fodor Aladár aladar1 at freemail.hu
Wed Nov 6 14:01:04 CET 2002

A gep nem valami csucs...Intel Celeron 366, 198 MB RAM, UHU Linux1.0rc1,
mplayer0.9pre9-2.95.

A kodloassal  vannak gondjaim. A DVD-n nincsen magyar hang, de van
magyar felirat. Olvasgattam a magyar nyelvu leirast es a man-t is
(RTFM...:-) de sajnos nem lettem okosabb...
Ugy szeretnem kodolni a filmet, hogy a magyar nyelvu felirat legyen
alatta. ( -vobsuboutid hu ?)

De sajnos hiaba probalgatom, nem megy, a kep nem "DVD meretu" es felirat
sincsen sehol...

A hangot es a szoveget kodolom be eloszor...

mencoder -dvd 1 -vobsuboutid hu ....ez ezek utan milyn parameterek
kellenek?

Udv!
Aladar