[Mplayer-felhasznalok] gui.conf bug

Szétoló szeltolo at mails.hu
Mon Nov 4 20:55:51 CET 2002

Az Mplayer-t(legújabb verzió) grafikus felületen konfiguráltam, (a fontok
elérési útját álltottam be, de gyakorlatilag bármilyen módostás nélkül az
Ok gomb lenyomása után, is megváltozik a gui.conf). A grafikus felületen
végzett bármilyen beállítás, vagy csak a beállítópanel OK gombbal történõ
elhagyása, azt eredményezi hogy nem lesz hang, ill ha visszaállítom a
hangot, szaggatott lesz a lejátszás. A gui.conf törlésével a probléma
megoldódik. Ez viszont azt jelenti hogy Grafikus felületen nem ajánlott
konfigolni a mplayer -t...

Hasonlítsátok össe a telepítés utáni, és a beállítópanel Ok gombbal
történõ elhagyásával(bármilyen beállítás eszközlése nélkül), gui.conf
file-ok közötti különbséget. Érdekes dolgokat fogtok tapasztalni...

A gui.conf törlésével, és a mplayer újraindításával, visszaáll a telepítés
utáni gui.conf.

--

mobilhirek.hu - http://www.mobilhirek.hu