[Mplayer-felhasznalok] Asszem gui-bug

PÁSZTOR György pasztor at sagv5.gyakg.u-szeged.hu
Sat Nov 2 03:06:50 CET 2002

Hali,

"Zoltan Ponekker" <pontscho at kac.poliod.hu> írta 2002-10-31 20:44-kor:
> Erdekel. De kene forditasi log.
No, .so kolega, akkor mesélek én is egy bugot, ehhez imho nem kell fordítási
log :-)
Konfigban ha bekapcsolom a stop_xscreensaver opciót, akkor egy érdekes
jelenség lesz: ha több számot is playlistbe beteszek, akkor az elsőt
lejátsza, és a másodiknál meg már azt írja ki, hogy foglalt az audió egység,
stb. Ha megállítom. és elindítom akkor megy a hang is. De van amikor ezt
2-3x el kell játszam vele.
De van, hogy csak 1 vmi. van a playlisten, és miután kiléptem gmplayer-ből,
nem tudok az audió egységhez hozzányúlni.
lsof-al utánajártam: érdekes módon, a fene tudja miért az xscreensaver kezdi
el foglalni a /dev/dsp-t.

Üdv:Gyur!
--
Pásztor György  JATE PTM V.           /
SZTE SZK & Ságvári Gimn. Linux rg    /        Utolsó mondás: