[Mplayer-felhasznalok] divx4opts ujra

{asm} tf198 at hszk.bme.hu
Wed Jun 19 00:51:15 CEST 2002

Hali!

> Viszont a divx4 továbbra is hiányzik:((
>
> Using pass3 control file: frameno.avi
> Error: 'divx4opts' is not a mplayer/mencoder option
> command line: -divx4opts
>
> Mit kéne a forditáskor megadni neki, hogy beleforduljon, ha nincs most
> benne???

Ritkan irok ilyet, de ez mar tenyleg RTFM!!!
Utananeztem a doksiban, tenyleg benne van:
   DOCS/Hungarian/codecs.html :
      2.2.1.1. DivX4/DivX5 fejezeten belul

reszletek ebbol:
"A következő URL-ről lehet letölteni:
    http://avifile.sourceforge.net"
"Tömörítsd ki, és futtasd a ./install.sh scriptet."
"Az MPlayer automatikusan detektálja, ha a DivX4 (helyesen) van installálva,
fordítsd le a szokott módon. Ha nem veszi észre, akkor nem követted pontosan
a fent leírtakat és/vagy elcseszett konfigod van (lásd az 5.1-es fejezet
utolsó kérdését)."
Itt a lenyeg: "Ha nem veszi észre, akkor nem követted pontosan a fent
leírtakat", akkor vmit elszurtal, es ahelyett, hogy doksit olvasnal, inkabb
levlistara irogatsz...(mert biztosan mindig akad olyan user, akinek ennyi
felesleges ideje van, hogy doksikbol kopizgasson)

--
Kitartas!!!
< {asm} >---< tf198 at hszk.bme.hu >