[Mplayer-felhasznalok] Open Source, Real Media Mega-player?

Hámorszky Balázs balihb at cracker.hu
Tue Jul 23 22:48:07 CEST 2002

> Nem tevedsz! De viszont ha jol megnezed a thread-et, arrol van szo,
> hogy egy user altal kuldott hirre egy vagy tobb developer reagal,
> aztan
> egy user nekiall vele vitatkozni. Persze lehet azt mondani, hogy tilos
> legyen developer-nek irni users levlistara ez lehet hogy nem is rossz
> otlet,
> a developer-ek es a userek taborat is tekintve :)

:(

Az a baj, hogy en nem vitatkozasnak szantam, de elismerem, hogy erosen
annak vette ki magat. Sajnos.
Telleg hulyeseg volt, hogy mindenre valaszolni akartam. Es az is igaz,
hogy azt hittem tobbet tudok arrol, amirol nem tudok semmit.

Leborulok a developperek elott.

(viszont az is igaz, hogy legalabb mar az en kornyezetemben en tudom a
legtobbet ezekrol a dolgokrol. marmint a videokrol. ennek legalabb
orulok. Fasza gyerek vagyok nem?)

:(