[Mplayer-felhasznalok] LIRC - Pinnacle Studio PCTV

Jónás Zsolt jonci at freemail.hu
Fri Jan 18 03:05:12 CET 2002

Udv!

> en forrasbol forditottam lirc-et kb 2 hete, config menujebe volt is
> pinnacle pctv support, azt valasztottam, es ennyi.
yep, ezt csinaltam en is

> lircd elindit es iw mar irja is ki milyen gombokat nyomok le.
barhogy varialtam a felparameterezesevel vagy csak szimplan inditva sem
tortent semmi sem, elindul, nem ir ki semmit sem.
ps aux | grep lircd  => latom, fut
mplayer (vagy barmi mas ami hasznalna) inditasa utan egybol
ps aux | grep lircd   => nem latom hogy futna
nem talaltam olyan HOWTO-t amiben le lenne irva, hogy mit kell beforditani a
kernelbe. bevallom csont hulye vagyok ehhez a reszhez. probalgattam egy-ket
dolgot beforditani de semmi eredmeny...

amit eddig elertem, hogy a humanoid szobatarsat vezenyszavakkal tudom
tavmukodtetni, de sajnos mar kezd morcosan nezni :>

> de az mplayeres resz meg RTFM tema.
ofkoz, de sajnos itt meg nem tartok:(

Jonci