[Mplayer-felhasznalok] (no subject)

Khiraly khiraly at cia.hu
Thu Feb 28 20:06:25 CET 2002

>Hova gondolsz :) "Gyere es megnezzuk nalunk" - a kovetendo szoveg :)))
:-DDD
azert van nehany a tesom baratnoi kozott, akit nem hivnek fel egy ejszakara:)
plusz az egesz tankort se szivesen...:)

>Hat meglepodnek ha DVDrol mpsubba dumpolna :)
dumpstream-et akartam irni....
A lenyeg a lenyeg, hogy internetrol is le lehet tolteni feliratot, es
archivalni akkor is igy kene:sub->mpsub->sub, es a film melle mind a ket felirat.
turelem, turelem, en varok....:))

>Ehh. Duplaakkora bitrate-tel :) Meg -endpos
Egyetemen most mar a 11. matektantargyat nyomom, es nem tudok 2-vel szorozni,
hat ez tenyleg LOL(Khiraly L sirni...)
:)
kosz.