[Mplayer-felhasznalok] gcc, mpsub, felirat, 3-pass

Khiraly khiraly at cia.hu
Thu Feb 28 19:44:17 CET 2002

Hi,
En gcc 2.96-rol tertem at, tehat annal jobb.
Amugy lehet hogy nem is bug, miert ne kellene mind a ket helyen megadni,
hogy volatile.
Eddig meg minden elfutott ezzel a gcc-vel, szerintem elobb utobb jonnek kifele
az ujabb verziok, amik megjobban vannak fixalva.
Elobb-utobb mindenki at fog terni a gcc3.x-re, en elobb, izlesek...

A mpsub->sub azert kellene:
-van egy rakat gyerek, aki meg windowsos
-Egy csajt csak nem kerhetek meg, hogy inkabb installaljon egy linuxot, direkt _ezert_
 a feliratert, szerintem ezt te is belathatod.
-Amugy meg mind a kettot akarom archivalni, az mpsubot is a filmmel, meg a .sub-ot is
amit mpsub-bol nyertem.

Bar az is igaz, hogy az egyik gyerek _CSAK_ az mplayerert hasznal linuxot,
es semmi masra nem is hasznalja a linuxat, csak arra, hogy DVD->DIVX-et csinaljon,
azert lassuk be ez azert valami. Pl ennek is szuksege lenne a mpsub->sub iranyra.
Arrol nem is beszelve, hogyha kolcsonadom a filmemet.

Lassuk be, azert szukseg lenne ra.

Csak kerdeztem, de hazi hasznalatra, _magamnak_ tokeletes:)
Tehat ezer hala!!!
Es nem elegedetlenkedek, hanem varok turelemmel.;]]

Masik:
DVD->dumpmpsub
Megy csodalatosan, csak zarojelben kerdezem meg, hogy az normalis, hogyha
lejtaszom igy:
mplayer ./stream.dump
akkor a szamlalo egeszen 1:04:59-ig jol szamol, utana viszont lenullazodik
tehat 1.05.01 helyett 00.00.01 lesz.
Ha normalis, akkor nem szoltam, de ha nem akkor ha nem baj megemlitem.

Most fogom kiprobalni vegre a 3 menetes enkodolast:
>Ha ez egy hosszabb film,
      e menet végén a MEncoder kiírja hogy mekkora bitrate-tel tömöríts
      a következő menetekben hogy a film ráférjen egy 650, 700 vagy 800Mb-os
      CD-re.
Ugy is kiirja, hogy ha 2*650Mb-os CD-re akarom rakni?
TEhat 2CD-s verziot hogy kell gyartani?
kosz.