[Mplayer-felhasznalok] Linuxvilag

Tobak Jeno tobak.jeno at axis.hu
Thu Feb 28 08:41:07 CET 2002

McKein> is, minthogy megvegyem az osszes ezzel foglalkozo linuxvilagot. Szal ez
McKein> az elnyujtunk valamit 10 szamra, nekem nem jon be.

De igy ha erdekel akkor nem csak 1-1 szamot veszel hanem mondjuk
elofizetsz. A kiadonak ez az erdeke.

McKein> Jah. De ha lenne olyan ember magyarorszagon aki kepes jol osszefoglalva,
McKein> ertelmes 30-40 oldalt irni, akkor az nem ir a linuxvilagba, mert nagyon
McKein> draga tarfival dolgozik.

Az valoban nem rossz, de en ezzel a havonta 3-4 oldallal is meg vagyok
elegedve. Persze minosegi cikkek kellenek, erre jo pelda a Konnyu
almok Bozoektol. Azt nagyon klafa, elolvasom azt a par oldalt havonta,
aztan fogom a tobbi konyvem es utannanezek, megertem. Nekem igy eleg
az a par oldal.

McKein> Leven mire megjelenik az ujsag mar nem igaz egyik se :o)

Mazsolazgatas sajnos az osszes papiralapu ujsagra igaz. De ha valaki
offline akkor ez nem olyan nagy gond :)

En speciel megbeszeltem a fonokokkel hogy rendeljuk meg, igy nem a
sajat zsebemre megy es igy nagyon jonak mondhato. Szerintem boven
meguti a Chip-PcWorld szinvonalat ;)

Jenci