[Mplayer-felhasznalok] Linuxvilag

John McKein grobs at freemail.c3.hu
Wed Feb 27 19:18:19 CET 2002

Hello!!!

On Wed, 2002-02-27 at 14:52, Khiraly wrote:
> Cikk-sorozatok vannak, volt benne valami 3D modellezo cikksorozat,
PovRay :o) Es nagyon jo. De az a cikksorozat halal ertelmetlen volt. Ha
lenne 2-3 povray konyv magyarul, akkor rendben, legyen rola valami 2-3
oldalon, de nincs semmi rola magyarul, igy a 2-3 oldallal nem lett
elorebb senki :o() Otletnek jo, de igy ...

> de alig vettem hogy mirol szol, tudom meg kellett volna venni, az elotte levo
> 8-9 szamot is, hogy kepben legyek.
Nah igen. Ha csak a povray erdekel (mert tegyuk fel grafikus vagyok, es
ez most megfogott), akkor jobban jovok ki a legdragabb povray konyvvel
is, minthogy megvegyem az osszes ezzel foglalkozo linuxvilagot. Szal ez
az elnyujtunk valamit 10 szamra, nekem nem jon be.

> En ilyet vartam:
> minden ujsagban valami temat kiemel,
> es akkor azt kivesezi ugy hogy a vegen alombol felriasztva is tudja a nep.(30-40oldal)
> Es akkor _tudom_ , hogy ezert erdemes megvenni az ujsagot.
Jah. De ha lenne olyan ember magyarorszagon aki kepes jol osszefoglalva,
ertelmes 30-40 oldalt irni, akkor az nem ir a linuxvilagba, mert nagyon
draga tarfival dolgozik.

> Mert erre a mazsolazgatasra semmi szukseg.
Leven mire megjelenik az ujsag mar nem igaz egyik se :o)

> Szerintem az irok se allnak a helyzet magaslatan
> (egyik megemlitette, hogy el kellene merulni a KDE, GNOME beallitasat,
> mert a multkor neztem, hoyg milyen sok konfig fajlja van....)
> (bocs de nem szo szerint ez volt, de nem tudok most idezni)
Lasd fent. Aki ert hozza az nagyon elfoglalt ember, mert megfizetik. Aki
meg azt hiszi, hogy ert hozza az meg nem tud 2-3 oldalnal tobbet irni
toltelekkel se.
Nyaron kellett x configrol anyag. Osszejott 17 oldal, es olyan mintha
neki se alltam volna, pedig szaraz anyag, es nem is vagyok a temaban
ott.

> Kezdemenyezesnek lehet hogy jo, de semmi tobb.
Szerintem jo lenne ha lenne mellette 1000+1 magyar nyelvu konyv ami
linux -szal, vagy linuxos programokkal foglalkozik ... de nincs. Igy
ennek az ujsagnak kellene potolnia a hianyt, de ezt nem teszi meg :o(
Ugy akar mukodni mint a nyugati lapok, csak itt nincs meg az az irott
hatteranyag amire lehetne hivatkozni (meg windowsban sincs, nemhogy
linuxban).

grobs