[Mplayer-felhasznalok] Linuxvilag

Kis Gergely kisg at lme.linux.hu
Wed Feb 27 17:57:53 CET 2002

Hello,

On Wed, Feb 27, 2002 at 04:26:54PM +0100, Arpi wrote:
> [...]
> vizsgalta es jol lehuzta mindet ami nem vitet az asf-et...
> kozbe volt szo a dpkg kezeleserol, meg mindenfel egyebrol.
> a cikk amugy 1 oldal terjedelmu volt, es kb 5 playert emlitett meg.
> voltak benne ilyen vicces megjegyzesek, hogy a Sharky nevu playert sajnos
> nem tudtuk kiprobalni mert nem indult el. Megjegyzem, hogy az egy codec, nem
> egy player, es az aviplay forrasaba masolva es az aviplayt ugy leforditva
> lehetett mukodesre birni... nem tudom honnet vette a cikk iroja hogy az egy
> player, mikor meg a tarball neve is sharky-codec-0.1.tar.gz volt :)
Ne felejtsetek el, hogy eleg sok cikket az angol Linux Journalbol vesznek
at. Peldaul ezt is. Tehat ezt nem magzar ember irta. Ettol meg lehetne jo
mondjuk...
Viszont altalanos megfigyeles (tobb mint fel ev atolvasasa utan), hogy a
magyar cikkek jobb minoseguek, mint a kulfoldrol atvettek. Pl. egyik
kulfoldi Linux szagerto leirta a CORBA-ra, hogy programozasi nyelv. A csalad
csodalkozott, hogy miert fetrengek horogve a padlon...

Aztan az a francia (asszem tenyleg francia) csavesz, aki allandoan fozni
akar...na az tenyleg nem kene bele.

Szerintem pl. a "konnyu almok" sorozat nem rossz. Mas kerdes, hogy ezert nem
fogom megvenni az ujsagot.

> az elozo levelironak, aki mondta hogy csinaljunk jobbat.
> hidd el, ha megtehetnem (anyagi hatter, kapcsolatok) akkor meg is tennem.
> es meg is tettem ez mas temaban, a media lejatszokeban. addig nem anayztam
> sem a xine-t sem az aviplay-t sem az xmps-t, amig nem irtam jobbat nala.
Szy Gyurit ugy ismertem meg (o a foszerkeszto), hogy eleg jol lehet vele
beszelni. Tehat ha van energiatok cikkirasra, akkor esetleg erdemes lenne
vele kommunikalni. Persze ertem, hogy csak akkor irnatok cikkeket, ha
valtozna az ujsag arculata. Viszont mas hangulatu cikkek nelkul nehezen fog
megvaltozni. Tyuk vagy a mikrocsipp.... :-)

A magyaritasrol: Szerintem szukseg van ra, Szy Gyuri nem is csinalja
rosszul, csak nehol kicsit tulzasba viszi. Ekkor kell resen lenni, es
megfenyegetni eloszor szepszoval, utana nehezgepfegyverrel. :-)
Pl. kifekudtem az FSF - Szabad Program Alapitvany forditason.

Udv,
kisg