[Mplayer-felhasznalok] RE:Linuxvilag2

John McKein grobs at freemail.c3.hu
Wed Feb 27 18:34:30 CET 2002

Hello!!!

On Wed, 2002-02-27 at 15:28, Khiraly wrote:
> Most mar csak az UHUlinuxra leszek kivancsi, az _is_ _magyar_kezdemenyezes.
> Ha mas nem, legalabb a fontjaim meg lesznek vegra oldva a linuxomon, es
> lesz egy-ket uj theme-em;-]]]
Szeretned mi??? :o) A betutipusokat nem tudom betenni, mert jogilag nem
megoldhato :o( Temak (:o)) meg csak modjaval ... nekem osszesen csak a
bumblebee tetszett, az van a screenshot -okon is (elvegre sajat gepemrol
ugy csinalok :o) A tobbi az vacak. A sajat temank meg installnak es
vezerlopultnak jo, de ha te azzal fogsz dolgozni, akkor meghajolok
elotted :o() Sawfish -hez meg ennyi sincs. Ami a screenshot -on van az
is alap microgui. Ezen kivul meg a brushed-metal hasznalhato, a tobbi
mindennapi hasznalatban nagyon ocska es mindketto alap tema a swafish
-ben. Szal milyen temakat akarsz te uhu -rol??? :o) Feltehetek egy
themes csomagot, abban lehet kb. 100 gtk+, es 15-20 sawfish tema ... de
minek igy se ferunk el a cd -n :o()

grobs