[Mplayer-felhasznalok] RE:Linuxvilag2

Khiraly khiraly at cia.hu
Wed Feb 27 16:28:32 CET 2002

Meg egy kisse szemelyesen erinto:
(azzal kezdodott, hogy "-Egy linux ujsagot kernek", ez volt (most) januar vegen,
nyugodtan kifizettem, azt hittem, hoyg mar februarit kapok, de nem egy decemberit
kaptam, jo van mondom, ugy is csak ki akarok probalni egyet.;-[)

Volt a vegen egy programot/programokat bemutato iras,
amit apéritifkent akart "talalni" a cikk iroja, most nem tudom,
hogy "eredeti" francia irta, vagy csak franciahoz konyito ember,
mert ami a magyar volt, azokkal a kifejezesekkel, felig leforditott,
kiejtesszerint leirt francia szavakon nem tudtam,
hogy most mosolyogni, vagy sirni kene.
(itt elek kint FR-ban immar 2.eve,
szoval most mar megtudom erteni, hogy az angolul tudo emberek
miert akarjak neha a hajukat tepni...;-[

Meg miert nem rakjak ki "online" a regi ujdagokat?
(mopndjuk 3-4 honap kesessel, bar mondjuk most mar, hogy lattam egyet, haat;-]

Most mar csak az UHUlinuxra leszek kivancsi, az _is_ _magyar_kezdemenyezes.
Ha mas nem, legalabb a fontjaim meg lesznek vegra oldva a linuxomon, es
lesz egy-ket uj theme-em;-]]]

Na jo, huzok eloadasra......