[Mplayer-felhasznalok] Linuxvilag

Khiraly khiraly at cia.hu
Wed Feb 27 15:52:27 CET 2002

Na,
Ehhez a linuuxvilag-dologhoz en is hozzaszolnek:
Vettem egyet, amikor M.o-n voltam.
Az ara mar indok lenne, hogy egy szinvonalas ujsagot tartsak a kezemben.
Ehelyett kissebb hirek es feluletesseg van benne.
A hireket en magam tobbet osszeszedek 10 perc alatt,
csak el kell mennem a freshmeatre, vagy a slashdogra.
Egyik iras se melyul el a temaban.
Cikk-sorozatok vannak, volt benne valami 3D modellezo cikksorozat,
de alig vettem hogy mirol szol, tudom meg kellett volna venni, az elotte levo
8-9 szamot is, hogy kepben legyek.
Kernelforgatas is volt benne, a cikkben meg is emlitette az iroja,
hogy erre a temara 20 oldal se lenne eleg.
(az egesz masfel oldal volt, sz'al azzal az infoval en nem mernek nekiallni kernelt forgatni,
mert vagy sikerul, vagy nem;-[[

En ilyet vartam:
minden ujsagban valami temat kiemel,
es akkor azt kivesezi ugy hogy a vegen alombol felriasztva is tudja a nep.(30-40oldal)
Es akkor _tudom_ , hogy ezert erdemes megvenni az ujsagot.

Mert a gond pont az, hogy _magyar_ konyvek alig vannak
(egy kezem eleg, hogy megszamoljam), es ha van, akkor az osregi
(RH6.0-at mutatja be, kesz rohej.)

En meg egyet nem fogok megvenni,
mert az egesz ujsagbol semmi ertekelhetot nem vontam le.

Ilyen temakat vartam volna:SaMBa,
router beallitasa,
Apache konfig,
WinE(foleg a billentyuzetkezelesere a hangsulyt, mert pl a StarCraft elindul, meg minden,
 csak nincs se egerem, se billentyuzetem, igy csak reset van,
de az intro-t fćszan megneztem:)
kernelforgatas(20-30oldalban)
rendszerfajlok
Gnome beallitasok
KDE beallitasok
meg ami erdekli a nepet.
Mert erre a mazsolazgatasra semmi szukseg.

CD melleklete is rohej, volt rajta egy mozilla, es egy abiword, vagy mi.
(ezt mind le lehet tolteni, amugy is, aki linuxot hasznal,
annak valahonnan van netelerhetosege...)
Viszont a Debian Woody CD-je az tetszett,
igy most az en irott CD-imbol kicsereltem a harmadikat:-DD
(kar hogy rajta virit, hogy linuxvilag)

Szerintem az irok se allnak a helyzet magaslatan
(egyik megemlitette, hogy el kellene merulni a KDE, GNOME beallitasat,
mert a multkor neztem, hoyg milyen sok konfig fajlja van....)
(bocs de nem szo szerint ez volt, de nem tudok most idezni)

Szal nekem nem jott be. MErt levegobe beszelni minden ManDrake-os tud.
Aki meg el akar merulni benne, annak meg marad egyelore meg
mindig az _angol_ doksik bujasa.

Kezdemenyezesnek lehet hogy jo, de semmi tobb.

Bocs de ez nagyon flamere sikerult.
Ha valakinek a lelkebe tapostam, attol bocs.

Na szevasztok.