[Mplayer-felhasznalok] nem fordul, hogy az a....;-[[

Khiraly khiraly at cia.hu
Wed Feb 27 00:36:30 CET 2002

Hi!
Szoval valakinek van mar otlete, hoyg miert nem fordul az mplayer nalam.
Most letoltottem a _regi_ 0.6-os verziot, es leforgattam,
hogy addig se maradjak mplayer nelkul;]
kar hogy nem archivaltam update elott az mplayert.
Szerintem nem nalam van a hiba, mert a 0.6-os is gond nelkul lefordul.
Szoval segiccsek!
(nekem ez a mondat tetszett a legjobban az archivumbol:
Gabucino irta:
>Arpi didn't RTFM :
ez durva....
Ha O se, akkor ki olvassa egyaltalan a doksit?!
)
Szoval ha lehet valaki probalja meg leforgatni a _mostani CVS-t!
(elotte archivalja a regit, 2 perc...)
most is updateltem (kb 1 pra, nehany doksit updatelt tegnap ota)
Szoval nem megy, a reszletek az elozo levelemben.