[Mplayer-felhasznalok] Gui suxx

Arpi arpi at thot.banki.hu
Mon Feb 25 22:31:08 CET 2002

Hi,

> Gabucino
> Szerintem a fejlesztok tettek bele ezt a "bugot" hogy egyes disztribeken ne
> fusson a grafikus felulet. A doksiból kiderul hogy Debian partiak. -- uberla
> ma

asszem ideje lesz elolvasni megin a doksit.
amikor utoljara olvatsam, meg nem sugallt ilyesmit, ami most is meglepo
ismerven a doksi iro es az mpalyer developerek velemenyet a debianrol :)
foleg hogy mar .so is anyazta debiant egyik nap...

btw kezd offtopic lenni a thread... megemlitettuk az mplayert. :)

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu